Oman, voorlaatste dag: zon, zee en palmbomen

3 januari 2014 - Jaza'ir Suwadi, Oman

Filip is een laatste keer gaan duiken, vis, zeer veel en grote vis, luipaardhaaien, schildpad, schorpioenvissen, ...

De rest vult zijn dagen met uitgebreid ontbijten (lekkere wafels!), tennissen (Margot klopt er niet meer steeds naast en kan ondertussen ook al een beetje opslaan, Emma maakt vorderingen, al is mama niet zo goed als meester Bjorn en Mama die heeft er plezier in nog eens op het court te staan.), een duikje nemen in het ijskode water van het zwembad, spelletjes spelen en boekjes te lezen. We vermaken ons zeer. Mama heeft gisteren na een game met heel veel dueces toch de duimen moeten leggen voor een Omani die ook eens een balletje wou kloppen. Het was erg leuk om naar te kijken. Verder hebben Emma en ik ontdekt dat de zee warmer is dan het zwembad, maar dat er niet veel meer te zien is dan zand mmet een snorkel. Jammer... Voorts heeft papa ontdekt dat een stukje kameel toch niet zo lekker is, een kameelburger mag dan wel exotisch klinken, de smaak beviel toch niet zo. Echt erg is het niet, dat hebben we dan ook weer eens geproefd en daarmee zijn we jullie waarschijnlijk allemaan voor! :)

Het buffet van vanavond was in het thema van BBQ en dat beviel veel beter dan het veel te gekruide arabische van gisteren.

Mogen bezoeken we Muscat (moskee en de souk) en wacht ook jammer genoeg de vlieger naar huis :(

zonnige groetjes van ons allen