Al Sawadi Beach Resort

1 januari 2014 - Suwadi Al Batha, Oman

Dit hotel is in handen van de Duitse duikorganisatie Extra Divers. Er is dus een super georganiseerde duikschool aan verbonden. Dagelijks vertrekken er 3 à 4 boten met duikers. telkens met ongeveer 15 personen.

Ik heb er vandaag al aan deelgenomen. 2 prachtige duiken gemaakt.

Kristel is met de kids in het hotel gebleven. Het verslag van Emma:
een IJSKOUD zwembad, het tennisveld en een goed gezelschap van mama en Margot. eerst een duikje in het zwembad: het was ijskoud!!!!!! maar we hebben toch goed gezwommen. dan wat gerust en nog een paar keer in het zwembad gesprongen. In de namiddag hebben mama en ik getennist of toch iets wat er op moest lijken, al bij al was het wel plezant. dan papa opgepikt van het duiken en nog een laatste zwemmeke gedaan dan gedoucht en nu net klaar met een lekkere maaltijd (de overschot van gisteren). Nog 1 ding over gisteravond: het nieuwjaarsbuffet was overheerlijk en moest je van elk dessert gewoon geproefd hebben. Ze zouden  je  met de ambulance naar het ziekenhuis hebben kunnen voeren, zooooo veel eten heb ik nog nooit gezien.

1. Michael:
    1 januari 2014
    Hey Janskens & Lochyke,
    Van harte een gelukkig nieuwjaar en geniet er nog goed van jullie avontuur
    Groeten Michael en co
  2. Inge:
    1 januari 2014
    leuk dat jullie een geweldige vakantie hebben. Hier is het water gelukkig wel warm en vinden we onze weg toch nog steeds terug, hihi! het oudejaarsbuffet , dit jaar thema Mexicaans, was hier ook top. Kaat en Brecht zijn gaan nieuwjaarzingen, we hebben nog een leuke gecoach gedaan met de buren en genoten van een dagje Brussel met heerlijke frietjes en warme wafel op het menu. Jullie hebben de groeten van manneke en Jeanneke pis en van ons allemaal natuurlijk! veel plezier nog ! inge en co
  3. Vanderstappen irene:
    2 januari 2014
    Blijkbaar zit de reis vol verrassingen.
    Geniet er nog enkele dagen van.
    En Emma blijven oefenen in het ijskoude water dan kun je volgend jaar meedoen met de ijsberen in Oostende
    Dikke knuffel
    Oma
  4. Verbrugge Lutgarde:
    2 januari 2014
    Hello allemaal,
    Naar ik verneem valt de reis best mee, met mooie herinneringen en veel avontuur.
    Hier is nieuwjaar goed en gezellig verlopen en iedereen was er!
    alles gaat terug zijn normale gang en Michael en Véronique zijn terug aan het werk.
    Bij jullie alles ok.
    Groetjes, mama - oma